Adsense

3 Kasım 2014 Pazartesi

İğne Oyası Örnekleri (17. Albüm)


Merhaba arkadaşlar,

Bir süredir yeni albüm ekleyememiştim. Bunun bir nedeni var elbet. Güzel bir neden üstelik. Kızımız Aslıhan Fidan 25 Ekim de aramıza katıldı.  :) İyi ki geldi  güzel kızım.. Hoşgeldi.

Bu sebepten dolayı pek ilgilenemiyorum sayfayla ama emin olun daha bir sürü model ve anlatım ekleyeceğim sizler için. Bu yoğun zamanlarda elimde hazır olanları paylaşıcam yeniler içinse sizden biraz zaman istiyorum. 


Bugün yine içinde birbirinden  güzel onlarca örnek olan yeni bir albüm paylaşacağım. albüm içeriği oldukça zengin. Mutlaka albümü inceleyip beğendiklerinizi arşivlemenizi tavsiye ederim.


Bu örnekleri sizler için netten derleyip toparladım. Diğer albümlerde olduğu gibi. İçerikte yine kolay zor bir çok örnek mevcut. İğne oyasına yeni başlayan arkadaşlar içinde birçok örnek var. Ama onlara bir tavsiyem olacak yapamam dediklerinizi de kaydedin bilgisayarınıza bir gün onlarıda mutlaka yapacak kadar ilerletceksiniz emin olun.


Bu güzel örnekler ve daha fazlası için  BURAYA TIKLAMANIZ yeterlidir. 
Hepinize kolay gelsin.
Sevgiler..


Hiç yorum yok: